onsdag 11 januari 2012

Deppigt värre



Nu är jag deppig!

Indragning på torrisarna!!!
Matte tycker jag börjar bli för lik en köttbulle, rund.



För att avreagera mej så "muckar" jag lite med Måne

Kom an då Måne

Det finns fördelar med att vara stor ;-)

Äh, du kanske är större i storlek Zizze men jag är tuffast

Nu tycker jag du är tjurig Måne

Tänkt att somliga inte tål lite skoj

Jag har inte tid med dej Zizze jag har annat för mej

Borsta tänderna går jag inte med på men busa med den är kul

14 kommentarer:

  1. så gulliga dom är :)
    kommentaren du skrev gick åt skogen, så du behöver inte ta illa upp om den inte är där, men tavk iaf :D

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, jag såg att kommentaren ligger där.

      Radera
  2. Visst är det märkligt med de där indragningarna, vi har det likadant hos oss. Vi vill å det bestämdaste hävda att vår päls är precis lagom för vår kropp och vi tycker att det ser precis likadant ut för er.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, själv tror jag att det är matte som gått upp i vikt. Hon ställer sig på vågen med mej i famnen och sedan utan mej men jag tror hon drar av sin vikt felaktigt ;-)

      Radera
  3. Här pratas det oxå om matransonering :(
    Idag fick jag borstat mina tände med Bucacat och jag kan säga att jag INTE ville , men det blev som matte ville för jag vill ju inte få hål i mina tänder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad duktig du är som borstar tänderna :-)

      Radera
  4. Naaaaaaaaaaaw Inte deppa finaste Måne.
    Kom hit vettja Tazz&Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad har ni för torrfoder hemma *drägglar*

      Radera
  5. Naw,lille Zizze....
    /TRöste Jam & Kram från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det känns alltid lite bättre med tröst.

      Radera
  6. Kjempeherlige bilder!:) Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

    Kram från Toril och kattene!

    SvaraRadera
  7. Vi ser ingen köttbulle, bara en ovanligt tjusig kattfröken! :) Två, förresten. Det är säkert som ni tror, att matte räknar fel på vågen. Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, matte kan inte räkna så bra tror jag.

      Radera