fredag 22 juli 2011

Zizze besöker nedlagda Adakgruvan

Man måste ju vara lite katturel ibland. Detta är från min semester och det var låååångt hemifrån men jag kände mej hemma här direkt. Kolla bara hur jag liksom smälter in i omgivningen.






Just nu har jag fått nog av att åka bil på ett tag och tar för säkerhets skull skydd under sängen när matte och husse irrar omkring och verkar vara på väg att åka någonstans. Det blev sammanlagt ca 200 mil på semestern och det får räcka på ett tag.

/Zizze

6 kommentarer:

  1. Du smällte verkligen in bra där nere vid stranden vid det gamla malmfältet !!!
    Har ni irrat runt 200 mil på semestern ??!!
    Jisses jamar jag bara !!!

    SvaraRadera
  2. Jamarn'ds va bra du tassade...
    /Jam & Kram från oss i ☼

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Du smälte verkligen in bra! nosbuff

    SvaraRadera
  4. Kjempefine bilder!:) Ønsker deg og kattene en kjempefin lørdags ettermiddag!:)

    Stor kram från Toril och kattene

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Mycket spännande att nosa på och undersöka. Kurr och burr.

    SvaraRadera