tisdag 7 juni 2011

Soliga campinghälsningar

I helgen var vi ute och campade


Här ligger vi och slappar i husbilen

Titta bara vilken fin inbygd huvudkudde det är i stolarna

Det var lite varmt så det var skönt att slappa lite extra


Här är det span genom myggfönstret

Här hittade Måne en utmärkt sovplats. Matte knorrade lite och sa att det var hennes klädskåp

Span över nejden

Här stoltserar jag i min nya sele

Här hittade jag en favvoplats


Det var bara för matte att slå sig ner tills jag behagade gå vidare


Släpp in mej

Det var mycket att utforska

Här kikar jag ut genom nätdörren

Här visar jag upp min nya sele

Så här ser våra nya selar ut

Denna fina kisse köpte matte och husse på campingen.
En av ägarna till Öninge Camping har gjort denna.
Någon som kan gissa vad den är till för?

11 kommentarer:

  1. Jamarn's Waoooooooooooooo..
    Härliga tassar/NosPûss

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha haft det jätteskönt, vilket äventyr! Vi gissar att det är en dörrstopp. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Wiii vilken härlig campinghelg ni verkar haft !!!
    Matte gissar också på dörrstopp :)

    SvaraRadera
  4. Jamarn's...glömde ju gissa vad katten é...
    Tror dörrstopp men jamar bokstöd ;)
    /Jam & Kram

    SvaraRadera
  5. Det var jättemysigt!

    Det är ingen dörrstopp eller bokstöd

    SvaraRadera
  6. kan tillägga att den är ca 19 cm hög (med svansen inräknad)

    SvaraRadera
  7. Härligt ni ser ut att ha det.
    TAzz o Kram

    SvaraRadera
  8. Har fortfarande inte listat ut det.
    Vad den är till alltså.

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Underbar Camping"tass"
    /Nospuss

    SvaraRadera
  11. Hej på er! Fin sida ni har. :-)
    Vi gissar att ögonen är reflekterande och att den ska ställas vid vägen så att brummisarna kör saktare.
    Nosbuff från
    M&M

    SvaraRadera