tisdag 2 november 2010

Rubbade cirklar- Måne är skeptisk

-Men vad skådar mitt norra öga?



-Var är min matplats? Det står bara en kökspall där MIN MAT ska vara!



-Matte har flyttat matplatsen MINST 3 METER alltså!




- Jag är inte så säker på att jag gillar detta tilltag alls!!!



- Zizze bryr sig förstås inte. Hon tycker att maten smakar likadant oavsett var den står. Men hon är ju som hon är alltså...ingen klass alls.


- Smakar smaskens även på denna plats...tycker Zizze




- Njae, jag vet inte om jag gillar detta alls. Känns tveksamt. 3 meter är ändå 3 meter. Det kommer att kosta en del om jag ska acceptera detta tilltag. Godis, kel, bus etc


7 kommentarer:

  1. Flyttades matskålarna hela tre meter?! Klart man måste ta sig en fundilerare om det är något vi som restauranggäster godkänner. Konstigt att de inte frågar oss missar först? Bra plan att kräva lite kompensation. *hihi* Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Fräckt att bara flytta dem sådär, man måste ju faktiskt kolla med sin katt att det är ok. Helt rätt med massor kompensation, någon gång kanske de lär sig att fråga först. nosbuff

    SvaraRadera
  3. Du har all rätt att vara skeptisk, Måne! Att flytta matskålar sådär utan att fråga dig först, hmmm. Om du tar sats och puttar ordentligt kanske det går att flytta tillbaka dem? ;-)
    Tass

    SvaraRadera
  4. Att flytta matskålar & andra kattiga saker gillar vi inte...
    Så söta ni är ♥ /Jam & Kram från oss!!!

    SvaraRadera
  5. Det har jeg sett at våre katter er også når vi har flyttet på matskålene deres. De er kjempeskeptiske.

    Jeg ønsker deg og kattene dine en kjempeifn onsdag!:)

    Kram från Toril och kattene!:)

    SvaraRadera
  6. Enn at matmor flyttet matskålene dine uten å si fra? Det er slett ikker rart at de lurer hvor matskålene tok veien.

    Ha en fin kveld.

    Bloggklem fra Catzy

    SvaraRadera
  7. haha Helt rätt alltså. Protestera och tassa och jama som attan vettja.

    SvaraRadera