söndag 31 januari 2010

Nu är det dags för sommar...

Nu är jag less på vintern. Matte tyckte jag var "sjåpig" som inte ville vara ute på prommis idag. -13 grader är väl inget för en välpälsad skogis tyckte hon. Jag har alltid älskat snö och vinter men nu har jag liksom fyllt min kvot och vill ha sommar. Lite nostalgi från sommarn som var....


Musjakt i Ullared




Regnig sommarblåklocka



Gränna...
Paddjakt
Strosa i området hemma
Hovmantorp..

Bödasand, Öland

Promenader med tillgång till grönt gräs

Ullaredsäventyr
Jag vill ha sommar nuuuuuuuuuuuu

6 kommentarer:

  1. Åh, så härligt med lite somriga bilder! Vi är också väldigt trötta på vinter och vill ha sommar NU!

    Tass & kram

    SvaraRadera
  2. Ååååå,va underbara foton på Er sötisar ♥..Mjaa..Håller mé..Nu vill vi ha Sommar!!!

    Jam Kram & NosePûssar från Oss!!!

    SvaraRadera
  3. Underbara foton. Roligt att se er på våran ö också, hoppas ni trivdes på Norra delen av öland. Tass/Puma

    SvaraRadera
  4. Puma. Ja vi trivdes jättebra i Böda. Det var fullt med små snokbebisar där vi stod med husbilen så katterna älskade dessutom stället. De fick aldrig tag på någon orm då de var för snabba men skoj hade de.

    SvaraRadera
  5. Men jösses.
    Var det där taget i januari ???

    SvaraRadera
  6. Inkan. Ja, du vet vi bor ju lite mer söderut.
    Typ knappt 2 mil söder om Stockholm ;-)

    SvaraRadera