tisdag 10 november 2009

Yes, jag slipper tratten

Nu är det en månad sedan tratten åkte på och det är så sköööönt att slippa den.

Det är tredje försöket att slippa tratten men matte tycker att jag varit lite väl flitig att tvätta utvalda delar så tratten har åkt på igen.




Så här gosig blir man med tratt på.


Kan tillägga att det endast när tratten är på jag är en knäkatt. Utan tratt skulle jag aaaaldrig ligga i någons knä.



Oj vad mycket bus att ta igen nu.

Det är dessutom mycket lättare att tex äta gräs utan tratt.

Men Zizze är orolig att alla glömt henne.....

Hallå jag finns också, fast jag inte har haft tratt.




Nu håller vi tummar och tassar för att jag slipper ha tratt nåt mer.
..







5 kommentarer:

  1. Ååå...Va härligt! Såå söta ni är då massa maggos Jam & Kram från oss ♥...
    Psst..Saknar era små söta tassar ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätteskönt att slippa tratten :-)

    Nu ska vi tassa runt lite mer igen.

    SvaraRadera
  3. Klart du inte blir bortglömd men med tratt på skallen måste man få lite extra uppmärksamhet juh. Underbart att den nu kan vara borta.
    Puzz

    SvaraRadera
  4. Skönt att bli av med eländet, det går ju varken att gå eller att äta ordentligt! Tasskram

    SvaraRadera
  5. Det är så skönt att slippa tratten. Det enda som är jobbigt nu är att matte försöker ta bort alla mina tovor under "armarna" och på magen. Men snart är de borta också.
    Mjau från Måne

    SvaraRadera