lördag 31 oktober 2009

Trattkatten åker tevagn

Nu har jag varit hos veterinären igen. Det gick ganske bra för det gör inte ont längre och jag slipper ta den äckliga medicinen nu. Lite rumptvätt måste jag fortfarande stå ut med men det är inte så farligt när det inte gör ont.
Jag måste fortfarande ha tratten men inte så länge till säger matte. Såret är nästan färdigläkt men inte helt.



När man är sjuk får man lite extra favörer.

Som att åka tevagn tex

Jag gillar att ha "slavar" som kör mej runt.
Nu går vi in i vardagsrummet matte. Ta till höger där framme i korsningen.
Sen blir jag extra gosig och därmed ompysslad också. Jag kan tillägga att jag normalt ALDRIG ligger i knäet men har upptäckt att det inte är så dumt ändå.
Mmmm



Hej svejs från Måne

4 kommentarer:

  1. Stackars dig Måne! Låter inte roligt alls med analsäcksinflammation... usch. Men vad skönt att medicin och extra ompyssling verkar ha hjälpt. Här vågar jag inte visa tevagnsbilden för mina små 4-fota, då kanske de får upp-passaridéer =) Krya på dig nu!

    SvaraRadera
  2. Tackar, jag hoppas slippa tratten snart men upp passarideerna tänkte jag fortsätta med...

    ;-)

    SvaraRadera
  3. Skönt att det går åt rätt håll..mys är inte så dumt ibland..Tasskram

    SvaraRadera
  4. Helt underbart vad dom 4benta kan få oss till.
    Krya på dig Måne hälsar Ligan.

    SvaraRadera