torsdag 22 november 2012

Bankiren

Jag förstår inte vad de klagar på?







12 kommentarer:

  1. När man är juste och tar jobbet som ingen vill ha! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Jag tycker de kunde vara lite tacksamma att man ställer upp. *Spinner*

      Radera
  2. *fnissar* Inte vi heller. :-) Tazz&Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kom dessutom på dom de spelar med FALSKA pengar. Går inte ens att köpa dentisar för dom.

      Radera
  3. Haha! Din matte har nog inte läst samma regelbok som du :)

    SvaraRadera
  4. Hihi...
    /Jam & Kram från Annmi

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Den sötaste bankiren vi någonsin har skådat! Bra mycket bättre än feta gamla gubbar med cigarr i ena mungipan! *fniss*
    Kurrelisvansvift och trevlig Valborgs-mus-afton!

    SvaraRadera
  6. Glad Miss-Sommar från Wikki & Nova

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vi på kattsajten har sammanställt en länklista över Sveriges kattbloggare - och du är en av bloggarna vi har lagt till på listan! Du hittar länklistan här: http://www.hemmetsjournal.se/katt/Hem/Lankguide/. Länka gärna tillbaka till oss! Mvh Ingrid, Hemmets journal/kattsajten.

    SvaraRadera
  8. Hej Sol&Måne!

    Jag följer er blogg och tycker den är riktigt bra! :)

    Jag har ett förslag om en generös rabatt för er och era läsare! Maila mig om ni är intresserade, friends@zoozoo.com :)

    Varma hälsningar,
    ZooZoo-Jenny

    SvaraRadera
  9. This was such a wonderful video. When you land on boardwalk with hotels you better pay up. Thanks for the share. Have a fantastic rest of your day.
    World of Animals

    SvaraRadera