söndag 16 januari 2011

Nu är det dags med en uppdatering

Nu satte vi klon mot strupen på matte så det skulle bli en uppdatering av bloggen.


Det händer iofs inte så mycket så här års men vi fick en ny "prick" i julklapp och den försöker matte få igång oss latmaskar med.

Måne tycker kanske inte att den är såååå himla rolig.
Zizze gillar den men varför springa efter den.

Det duger bra med att följa den med blicken
Här har vi fått en ny kartong att leka med...

tittut

Matte har klippt hål lite här och där som man kan kika ut/in i.
Hej svejs från oss. Nu vill vi ha vår.

7 kommentarer:

  1. Wow, vilken härlig kartong! Det ser jätterolig ut med hålen! Vi vill också ha vår nu!!! Förstår inte alls nyttan med kylan och det vita!

    Tass & Kram

    SvaraRadera
  2. *Thihii*...Ni är bara föör härliga på att tassa sötisar ♥....Underbar KATTong *avis*

    /Jam & Kram från oss!!

    SvaraRadera
  3. Bäst att hålla ögonen på pricken, så att den inte hittar på något bus. Vilken superlyxig kartong! Skoj med hålen som man kan spana igenom. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Nydelige bilder av Måne og Zizze;=) Hjemme hos oss er alt som heter pappesker morsomt for kattene. De finner glede i alt.

    Ha en fin mandag.

    Bloggklem fra Catzy

    SvaraRadera
  5. Ja ni det är inte klokt så dumma dom där 2-benta måste tro att vi katter är ?!
    Jag menar vem kutar efter en röd prick ??!!
    Min matte kom hemdragandes med en ficklampa som visar en råtta på det man belyser o hon trodde visst på allvar att jag tänkte kuta efter den = Ack vad hon bedrog sig *flinar*
    Hittade till er via Stationskatterna om ni undrade hur jag hittade hit :)
    Hälsningar Kjelle Bus

    SvaraRadera
  6. Nu är det bara jag igen :)
    Glömde ju säga att ni verkar ju vara trevliga tjejer , så jag har lagt till mig som följare av er blogg :)

    SvaraRadera
  7. haha Underbara zizze.
    Klart man inte ska anstränga sig i onödan.
    *ler*
    kram

    SvaraRadera