söndag 19 september 2010

Man är väl inte korkad

Jag vet nog vad tvätta gumpen betyder matte. Jag tänker gömma mig under sängen till du glömmer tvättproceduren.




Matte vann förstås och nu är jag ren och fin och fått medicin så nu är det lugnt fram till kvällen. Bäst att ta igen sig lite till nästa omgång.



Fast det finns en fördel med tratt kan jag tipsa om. Man får en automatisk avspärrning mot mat-tjuvar. När jag äter täcker parabolen hela matskålen så Zizze kan inte tränga sig fram och äta när jag äter ;-)

5 kommentarer:

  1. Mjauu du är så söt ♥...
    Hoppas du slipper "tratten" snart /Jam & Kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Katter liker ikke trakt. De gangene våre katter har hatt trakt vises det veldig godt på dem at de misliker det. Måne er nydelig;=)

    Ha en fin søndag.

    Bloggklem fra Catzy

    SvaraRadera
  3. Helt rätt att lägga sig under sängen. Man får inte göra det för enkelt för våra människor när de har sina påhitt med tratt, rumptvätt och annat. Fast det förstås - man vill ju att såret ska bli rent och fint och läkas. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Många krya-på-dig-kramar till Måne från
    Molly & Grabbarna

    SvaraRadera
  5. *fnissar* Tur du ser dom positiva sakerna.
    Krya på dig !
    Tass och Kram

    SvaraRadera